Wednesday, October 8, 2014

Чили'2014: Ден 4: Valle de Arco Iris + Valle de la luna

18 септември 2014
Първи турове: сутринта Valle de Arcoiris, следобяд - Valle de la Luna.
Valle de Arco Iris:


Хуан е едновременно гид и шофьор.

Турът започва с разглеждане на петроглифите в Yerbas Buenas. Yerba buena е билка от семейство мента, все още се използва за подправка.











Arco Iris не ме впечатлява особено. Мисля, че геолог би го оценил повече.







Имаме лека закуска (чипс, чай/кафе) и след това се разхождаме сами. Аз обходам набързо и това беше.

Връщаме се в Сан Педро преди обявеното време.Имам 3-4 часа до следващия тур. Трябва да се местя в новата стая. Дамата в хостела ми казва. че не ме вижда да мога да се катеря на горното легло (няма стълба), а само то е свободно и си признава, че има останала двойна стая и без колебание си я наемам. Доста по-добре изглежда от предишната, но интернетът го няма, стаята гледа към улицата и е шумно.

До Valle de la Luna сме с автобус. Това е най-популярната екскурзия. Гидът се казва Алекс.


Las Tres Marías
фигури от сол








Cavernas del Sal:
Разходка из пещерите. Добре, че не тръгнах по сандали. И друго си е в дамската си чанта да си носиш ... челник.




Cordillera de Sal:
Valle de la Muerte:
Бях си я харесала още сутринта на път за Valle de Arcoiris


Посрещане на залеза:




Време за позиране и селфита.



Очите ми все търсят вулкана Licancabur



No comments:

Post a Comment