Monday, December 9, 2013

Испания'2013(Валенсия): 2. Valencia

25 май 2013
Отседнала съм в хостел близо до Plaza de ayuntamiento,

 което намирам за много удобно - недалече и от центъра, и от гарата. Собствениците са двама братя. Единият - много любезен, а другият, както го определи брат му, "сериозен". Другите гости са испанци. Изобщо испанците пътуват много и голяма част си предпочитат да го правят из Испания.
Първата ми задача е да посетя Ла Лонха де ла Седа (La Lonja de la Seda de Valencia)











Наблизо е централният пазар:


Улично изкуство (тук ще публикувам снимките от целия ден):





Продължавам към централната част:




  Plaza de la Reina:


Явно съм се качила на кулата на катедралата, бях го забравила:








Plaza de la Virgen:

Продължавам към Torres de Serranos:

 Тук се вижда в какво е превърнато коритото на река Турия:












Запътила съм се към Torres de Cuarte, но не нацелвам най-краткия път, но определено има какво да се снима.

Torres de Cuarte:








Шляене след това:





 Тук съм снимала как си съжителстват палми с широколистни дървета:


 Продължавам по коритото на реката:


до Града на изкуствата и науката (La Ciduad de las artes y las ciencias). Тук пейзажът става футуристичен:


Т.к. изобщо не се интересувам от изкуство избирам музея на науката Museo de las Ciencias Principe Filipe, но ми е много скучно. Отивам в L'Oceanogràfic и това е моето място. Мисля, че се радвах повече от децата.


Бях настроена скептично към шоуто на делфините. Все пак сравнително скоро ходих до варненския делфинариум. Но... двете представления нямат нищо общо! Във Валенсия мацките са във водата заедно с делфините. Ако не става ясно от снимката: делфините я носят над водата:















Връщам се отново пеша. Понякога се чудя колко километра изминавам дневно докато съм на път...

No comments:

Post a Comment