Monday, May 30, 2016

Ecuador'2016: Galapagos (2): Isabela Island

20.05.2016

В 7 трябва да сме на закуска. На дъската е програмата за деня.
Първо Punta Moreno - разходка по лавата - кактуси, червено фламинго, корморан, патицата със сините крака.
Следва гмуркане. Всички се връщат много впечатлени - и от костенурките, и от морксите львове. Утре и аз съм във водата!!!
Следобед - Elisabeth Bay - разходка с лодка из мангровите гори за наблюдаване на зелена тихоокеанска костенурка, скат eagle ray (подобна е на manta-та, която видяхме в Мексико, тази се храни само с плактон и затова е по повърхността на водата). Забранено е къпането - учените били доказали, че в противен случай само след месец всичко ще изчезне.
Следобед вече се чувствам в свои води - все едно цял живот съм плавала. Предупредили са ни да стоим на палубата - имало шанс да видим китове на път за следващия остров. Настанила съм се до капитана. Китове не виждаме, но получавам предложение за работа - като помощник-капитан. Имала съм ...ъ... добро сърце.


Първа среща с морските игуани:



blue footed boobie:









lava cactus:



Този е пълен загубеняк според гида:
 Мъжките се състезават помежду си и победителят "печели" харема с всички женски и бебета.






No comments:

Post a Comment