Wednesday, July 2, 2014

Гватемала'2014: 10. Рио Дулсе - Ливингстън(under construction)

---
От Рио Дулсе (познато още като Фронтерас) с ланча до Ливингстон и обратно. Аз бях решила, че отново са ни извозили. Бях купила билетите от гишето, отидох до тоалетна и като излязох nomad вече се беше настанил в лодка, по-малка от тази, с която се возихме във Флорес. Поискаха ми билетите и след малко видях, как лодкарят ги разменя срещу пари на гишето. Та успях да се насладя на разходката едва след като спрях да се цупя. Всъщност, при двупосочен билет на отиване те развеждат - гледаш корморани, богаташките къщи и яхти (самият град Рио Дулсе изглежда като пълна дупка). Настроението ми се оправи едва когато стигнахме до лилиите. Пътят до Ливингстон трая близо 3ч, но е много красиво, наистина! А самият Ливингстон беше голямо разочарование. Очаквах поне да послушаме нещо подобно на това:

Уви, явно купонът, ако изобщо го има е вечер. Градът изглежда мизерно, както Рио Дулсе. Връщането беше малко екстремно, защото времето се развали, имаше вълнение и аз треперех да не окъпя някой фотоапарат. Но все пак посетихме форта Сан Фелипе, много приятно направен като туристическа атракция и обичан от местните.
---























В Рио Дулсе намерих огромен кърлеж в косата си. Явно добре съм го хранила няколко дни.

No comments:

Post a Comment