Thursday, July 3, 2014

Гватемала'2014: 13. Антигуа -> Копан (under construction)

---
Тръгвам сама за Копан. nomad го е посещавал. Много ме е наплашил с Хондурас и за по-сигурно отивам с агенция - трансфер+посещение на археологическия обект с гид+хотел. Пътувам с двама канадци и двама чехи, но в Гватемала Сити се качват и 4ма гватемалци. Другите туристи използват само трансфера. Само аз посещавам обекта. Закарват ме до там. Имам гид само за мен. Поправя ми произношението на някои думи, любезен е, смее се на шегите ми, мачо, но някак непринудено и ненатрапчиво. След час и половина ме оставя да си снимам. Стелите са не по-лоши от тези в Quirigua. (Quirigua е била колония на Копан). Любувам се на пъстрите guacamaya, които все нещо спорят помежду си. Прибирам се пеша по пътеката до града Копан Руинас. Няма какво толкова да правя. Другата атракция е разходка с муле. На няколко пъти ми предлагат и сигурно е пропуск, че не я направих. Посещавам музея. Минавам през пощата. Зяпам хората на централния площад. Сиеста. Излизам точно преди смрачаване. Има доста хора по улиците. Не се чувстрам застрашена по никакъв начин. Ресторантът с европейска кухня, който са ми препоръчали, се оказва пицария и се отказвам да го посещавам.
---







No comments:

Post a Comment