Wednesday, July 2, 2014

Гватемала'2014: 5. Трек до Ел Мирадор - ден 3 (under construction)

---
Ставане в 4:30. Има 1ч преход посрещане на изгрева на La Danta. Аз едва вървя от болки. Другите се замотаха със ставането, не остана време и трябваше да се върви много бързо, за да се успее да се хване изгрева. Отидоха без нас, малко гузни, че са се забавили със ставането. По план пак трябваше да се ходи на Ел Тигре за изгрева, и после да се посещава Ла Данта, но предната вечер на вечеря бяхме гласували за изгрев на Ла Данта. Естествено след като се върнаха от Ла Данта, не очаквах веднага да се ходи пак там след закуска и я оставиха за посрещането на залеза. Затова и останах в лагера след закуска, а останалите отидоха да разглеждат другите забележителности в Ел Мирадор. Обяд, почивка и отново тръгване из Ел Мирадор. Целта е залезът на Ла Данта, някои от обектите, които бяха останали и отделно държаха да ми покажат какво най-много им е харесало през деня, за да го видя и аз. Честно казано много ми хареса въпросната група. Бяха се събрали по време на пътуването - двойка испанка и ирландец, двойка канадци от Квебек и канадец и белгийка, запознали се по пътя. Прибираме се късно в лагера, заради бавното ми ходене. Баня с кофа вода. Губим се в лагера. "Спасяват" ни. Ужилва ме някакво насекомо. Боли. nomad ми превръзва пришките, маркира ужилването. Нощувка. Сън за мен - под 2ч. 
---
"Пералнята"

Маймуна-паяк



Избрано от Мирадор:


Абел в действие







Залез на Ла Данта:








Другите от групата:





Гидовете на двете групи:
Абел е вляво. Другият е брат му, гид на групата с 6-дневния преход.


Палатките:


Този ден храната беше най-хубава и най-много, а и имахме закуска, обяд и вечеря:





И вместо традиционния Танг имахме истински натурален сок.

Вечерята. Майтап си правя. Не сме я яли. Имаше пуйки, но никоя не пожела да се раздели с перо.





No comments:

Post a Comment