Thursday, September 19, 2013

Грузия+Армения'2013: 18.Около езерото Севан

В музея в Звартноц видях картичка от Норатус и реших, че трябва да го посетя. Взез маршрутка от северната автогара за Севан (10:30ч, 600 драма, 45 минути).и от там идеята беше да взема такси до Норатус, Хайраванк и Севананк. Споделих я на тримата поляци, които в последния момент се качиха на маршрутката. Те смятаха да ходят само до Севананк. Първоначално отказаха, но когато се спазарих с шофьора и им предложих да ги оставим в Севананк, се навиха на цялата екскурзия. Шофьорът намери забавна арменската ми връзка. Посетихме обектите в реда, посочен горе.
Норатус:





Тази женица на снимката ми предложи да я снимам срещу копейки, друга - да ми разкаже за хачкарите, трета - да ми продаде нещо плетено. Не са досадни, не мога да им откажа.
Хайраванк:


Севананк:
Севананк е на полуостров и за мен шом има вода, какъв да е гьол - море, езеро, океан или река - значи е хубаво. И слънцето се показа.










За десерт си избрала историческия музей в Ереван като последна възможност да го посетя. (Работното му време е малко неудобно: 11-18, понеделник - почивен ден, 1000 драми.) Горещо ви го препоръчвам!

No comments:

Post a Comment