Saturday, September 21, 2013

Грузия+Армения'2013: 20.Тбилиси - Истанбул - София

От таксито казвам довиждане на Тбилиси. То не е истинско такси, от хостела явно са се обадили на някой роднина да изкара някой лар. На регистрацията за всеки случай питам дали мога да откоча до центъра на Истанбул между двата полета. Можело. Само това ми трябваше и след кацането хуквам. Досега не бях ползвала метрото в Истанбул, но за всичко си има първи път. Но на метро+трамвай им трябват 50 минути до Синята джамия. Следва разходка с кулинарни изкушения: царевица, fish kebab, чай + баклава. Добре, че престоят ми е кратък...










Успявам да се върна на летището навреме. Запознавам се иранец. Изобщо доста често ставаше дума за Иран по време на цялото ми пътуване, особено докато бях в Армения - или срещах иранци, или туристи, пътуващи за Иран. Надявам се това да ми е следващата "по-екзотична" дестинация.
На митничаря на нашето летище му се виждам съмнителна. Три седмици в Грузия, хм. Я да ви проверим багажа и си кажете какво сте правили. Накрая ми благодари за съдействието.
Ами това е. Приключи това пътуване. Благодаря ви, Грузия и Армения! Напълнихте очите и сърцето ми.

No comments:

Post a Comment